1) կազմակերպում է Ծառայություն ստացվող դատավճիռների, որոշումների, գրությունների մուտքագրումը և բաշխումը Ծառայության համապատասխան ստորաբաժանումներին, Ծառայության պետի և Ծառայության պետի տեղակալի հրամանների, որոշումների հաշվառումը, գրանցումը և բաշխումը Ծառայության մյուս ստորաբաժանումներին.
2) կազմակերպում է Ծառայությանը հասցեագրված փաստաթղթերի գրանցման, էլեկտրոնային համակարգ մուտքագրման և փաստաթղթաշրջանառության վարման աշխատանքները, էլեկտրոնային համակարգով Ծառայության պետին է ներկայացնում մուտքագրված փաստաթղթերը.
3) կազմակերպում է Ծառայության ելից փաստաթղթերի առաքման աշխատանքների իրականացումը` ըստ պատկանելության, գրությունների, նամակների, քաղաքացիների դիմումների, առաջարկությունների և բողոքների շարժի և կատարման ընթացքի մասին տեղեկատվության տրամադրման աշխատանքները.
4) կազմակերպում է ոչ էլեկտրոնային փաստաթղթերի ստացման և առաքման աշխատանքները՝ սուրհանդակային ծառայության միջոցով.
5) կազմակերպում է գործերի, մուտքի և ելքի մատյանների, ինչպես նաև մտից և ելից գրությունների համակարգման և հաշվառման աշխատանքները.
6) կազմակերպում է ծառայության բաժինների փաստաթղթերի և մատյանների անվանացանկերի կազմումը և հաստատումը յուրաքանչյուր տարվա համար.
7) կազմակերպում է նախորդ տարում օգտագործած փաստաթղթերի և մատյանների արխիվացման աշխատանքները, նախապատրաստում է ժամկետանց գործերի և մատյանների ոչնչացման ցուցակների և համապատասխան ակտերի կազմման աշխատանքները: